ISO 9001 Certified
 
EVENIMENTELE
SPECIALE
Romana English
PROFINN
Mese rotunde si ateliere de lucru Targuri si expozitii Conferinte si seminarii Cauta Contact
Home » Stiri » Guvernul a stabilit indemnizatiile pentru conducerea Autoritatii de Audit


 

Guvernul a stabilit indemnizatiile pentru conducerea Autoritatii de Audit


(09.12.2008)

Guvernul a modificat Ordonanta 10/2008 privind nivelul salariilor de baza si al altor drepturi ale personalului bugetar in scopul stabilirii indemnizatiei lunare pentru presedintele si vicepresedintii Autoritatii de Audit.
Autoritatea de Audit a fost infiintata prin Legea 217/2008. Autoritatea de Audit este singura autoritate nationala competenta sa efectueze audit public extern, in conformitate cu legislatia comunitara si nationala asupra fondurilor nerambursabile de preaderare acordate Romaniei de Uniunea Europeana prin programele PHARE, ISPA si SAPARD, pentru fondurile structurale si de coeziune, pentru Fondul European de Garantare in Agricultura, pentru Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, pentru Fondul European pentru Pescuit, precum si pentru fondurile ce vor fi acordate in perioada postaderare.
Autoritatea de Audit este condusa de un presedinte si doi vicepresedinti numiti de Parlament dintre consilierii de conturi, pentru perioada mandatului de consilier de conturi pentru care acestia au fost numiti.
Astfel, incepand cu plata drepturilor salariale aferente lunii decembrie 2008, indemnizatia presedintelui Autoritatii de Audit este stabilita la 8.122 lei, iar indemnizatia vicepresedintilor Autoritatii de Audit la 7.643 lei.

Sursa: Guvernul Romaniei

 

Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!