ISO 9001 Certified
 
EVENIMENTELE
SPECIALE
Romana English
PROFINN
Mese rotunde si ateliere de lucru Targuri si expozitii Conferinte si seminarii Cauta Contact
Home » Stiri » Implementare proiect „Cum sa actionam in situatii de urgenta?”


 

Implementare proiect „Cum sa actionam in situatii de urgenta?”


(20.10.2008) Consiliul Local Bicles, in parteneriat cu Consiliul Judetean Mehedinti si Primaria orasului Kladovo, deruleaza in cadrul Programului de Vecinatate Romania – Serbia 2004 - 2006 proiectul „Cum sa actionam in situatii de urgenta?”.

Acest proiect urmareste modernizarea si cresterea eficientei administratiei publice (atat la nivelul comunei Bicles, cat si la nivelul orasului Kladovo) pentru gestionarea situatiilor de urgenta, precum si dotarea cu mijloace tehnice si materiale a serviciului de voluntariat pentru situatii de urgenta din cadrul Primariei Bicles.

Implementarea proiectului presupune stabilirea mecanismelor si protocoalelor de actiune in domeniul interventiei in situatii de urgenta. Se va demara o campanie de informare in domeniul interventiei in situatii de urgenta, campanie ce va fi desfasurata la nivelul comunei Bicles, dar la care vor participa, in mod activ si reprezentantii primariei Kladovo; deasemenea Serviciul de voluntariat pentru situatii de urgenta Bicles va fi dotat cu mijloace tehnice si materiale moderne, urmand a se achizitiona inclusiv o masina de stingere a incendiilor si un utilaj de deszapezire, dotate conform standardelor in vigoare.

Valoarea totala a proiectului este de 337 958 Eur iar durata de implementare este de 12 luni.

„In concordanta cu Documentul Comun de Programare, obiectivul global al Programului de Vecinatate 2004 – 2006 este atingerea unei dezvoltari economico – sociale echilibrate in zona de granita dintre Romania si Serbia prin aplicarea principiilor cooperarii transfrontaliere ”

Sursa: MDLPL

 

Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!