ISO 9001 Certified
 
EVENIMENTELE
SPECIALE
Romana English
PROFINN
Mese rotunde si ateliere de lucru Targuri si expozitii Conferinte si seminarii Cauta Contact
Home » Stiri » Agentia pentru Strategii Guvernamentale lanseaza Campania "Romani in Europa"


 

Agentia pentru Strategii Guvernamentale lanseaza Campania "Romani in Europa"


(19.09.2008)

Agentia pentru Strategii Guvernamentale lanseaza Campania de Comunicare  “Romani in Europa”, campanie care isi propune sa prezinte o oferta informationala alternativa la discursul mediatic emotional generat de actele infractionale comise de unii cetateni de origine romana din Spania.
Agentia pentru Strategii Guvernamentale a derulat mai multe studii sociologie in Spania, care au aratat ca: 1) scaderea tolerantei spaniolilor fata de straini este generata preponderent de infractionalitate; 2) perceptia negativa a spaniolilor fata de romani este in mare masura rezultatul discursului mediatic; 3) acolo unde exista interactiune intre spanioli si romani, preceptia este preponderent pozitiva.
„Pe baza studiilor derulate de ASG, precum si ca urmare a semnalelor de alerta privind intensificarea problemei de imagine a romanilor in mass-media spaniole, Guvernul Romaniei a decis ca este nevoie de un efort de comunicare pentru a corecta perceptia eronata si generalizanta la adresa cetatenilor romani”, afirma presedintele ASG, domnul Alfred Bulai. „Cercetarile au reliefat faptul ca singura solutie viabila la problema de imagine a romanilor din Spania este cunoasterea. In acest context a fost validat sloganul campaniei de comunicare – «Hola, soy Rumano»”, explica domnul Bulai.
Sloganul sugereaza deschiderea romanilor catre spanioli, precum si mandria de a fi roman, iar directia creativa a campaniei vine in completarea acestui mesaj, infatisand povesti de succes ale romanilor, prezentate chiar de catre spanioli. Campania de imagine este una integrata, toate


componentele acesteia (ATL, BTL, PR, online) si mesajele-cheie fiind corelate astfel incat sa declanseze un efect sinergic si sa contribuie la imbunatatirea imaginii romanilor din Spania.
Contractul pentru implementarea campaniei, in valoare de 12.168.077,13 lei (fara TVA), a fost atribuit companiei Saatchi&Saatchi, in urma unei competitii desfasurate in conformitate cu prevederile legislatiei privind achizitiile publice.
Agentia pentru Strategii Guvernamentale

Sursa: Guvernul Romaniei

 

Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!