ISO 9001 Certified
 
EVENIMENTELE
SPECIALE
Romana English
PROFINN
Mese rotunde si ateliere de lucru Targuri si expozitii Conferinte si seminarii Cauta Contact
Home » Stiri » In septembrie vor incepe procedurile licitatiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romaniei.


 

In septembrie vor incepe procedurile licitatiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romaniei.


(24.07.2008)

Toate incercarile de pana acum de a revitaliza turismul autohton prin campanii publicitare sau construirea unui brand turistic al Romaniei (eventual, subsumat unuia de tara) s-au soldat cu esecuri.

O noua tentativa a Guvernului ar putea avea mai mult succes, fie si macar pentru ca, in premiera, administratia centrala are ca parteneri sectorul privat, prin trei organizatii ale industriei de comunicare autohtone. Astfel, International Advertising Association - IAA Romania (parteneriat strategic al companiilor din domeniul marketingului), Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR, asociatia patronala a publicitarilor) si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) au semnat un protocol cu Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale, prin care vor oferi consultanta tehnica in vederea elaborarii caietului de sarcini pentru licitatia internationala referitoare la construirea brandului turistic al Romaniei. Fondurile alocate sunt in valoare de 75 de milioane de euro pentru intervalul 2008-2012 si provin din Programul Operational Regional. Acestea vor acoperi nu doar construirea brandului in sine, de la concept pana la logo, ci si campania sau campaniile publicitare ulterioare, evaluarea rezultatelor etc., conform lui Laurentiu Crimu, director general adjunct al Directiei pentru promovare turistica din cadrul ministerului.

Sursa: Capital

 

Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!